Pre firmy
Vaše balíky prídu na správnu adresu doma aj v zahraničí
Dátové prepojenie
Detailná faktúra
Aplikácia myQ
Štandardné rozmery zásielky
Hmotnosť aj do 70 kg
Balíková preprava
Domestic
V cene štandardnej balíkovej prepravy je zahrnuté:
Zásielky vyzdvihneme priamo na vašej zmluvnej adrese
Poistenie zásielky zdarma do výšky 2000 € (keď budete chcieť, zaistíme pripoistenie na vyššiu čiastku)
Sledovanie balíkov v Track&Trace a v aplikácii myQ na webe
Digitálne potvrdenie o úhrade dobierky zaslané príjemcovi
Komunikácia s príjemcom v deň doručovania zásielky
Pohodlná platbu kreditnou kartou pre príjemcu zásielky
Notifikácia zákazníka prostredníctvom bezplatnej SMS
E-mailová notifikácia odosielateľovi pri komplikácii s doručením zásielky
Dobierky sú štandardne odosielané na účet zákazníka na 3. pracovný deň po doručení zásielky
Doručujeme za prvé uzamykateľné dvere príjemcu
Keď nezastihneme príjemcu na adrese, doručujeme zásielku znovu nasledujúci pracovný deň
Aplikácika myQ pre odbavenie zásielok (expedujte jednoducho priamo z vášho skladu alebo kancelárie)
Doplnkové služby
Garantované doručenie
Nadštandardné zásielky
s maximálnou dĺžkou od 2,2 m do 3 m s maximálnou obvodovou dĺžkou od 3,2 m do 5 m.
Poistenie zásielky
Expresná dobierka
Zmena dobierkovej sumy
Presmerovanie zásielky
Balíková preprava
ČR a HU
Export do Čiech a Maďarska
Import z Čiech a Maďarska
Pozrite sa, aké veľké balíky môžete posielať
Slovensko
2x výška + 2x šírka + dĺžka < 3,2 m
Maďarsko
výška + šírka + dĺžka < 1,8 m
Česko
výška + šírka + dĺžka < 2,4 m
Je váš balík
správne zabalený?
Prepraviť nadrozmerné balíky? S nami to ide s ľahkosťou
Podporujeme
váš biznis
Prepojenie a export
dát s ľahkosťou
Naše aplikácie a integrácie
Najčastejšie otázky
Ako viem, že mi už bude
doručovať zásielka?
Budete informovaný e-mailom deň pred doručovaním a v deň doručenia dostanete SMS notifikáciu s časovým oknom doručenia a obdržíte aj telefónne číslo na kuriéra.
Viem si balík sledovať, kde sa momentálne nachádza?
Áno, cez náš tracking na webovej stránke kliknutím na link TU.
Viem zaplatiť dobierku
aj platobnou kartou?
Áno, umožňujeme platbu za balík hotovosťou a aj platobnou kartou.
Viem si vyzdvihnúť balík
aj osobne u Vás?
Áno, po dohovore s naším zákazníckym centrom Vám zabezpečia vyzdvihnutie na jednom z našich 7 dep. Kontakt na zákaznícke centrum nájdete TU.
Môžem si zadať dátum kedy chcem mať balík doručený?
Áno, po dohovore s naším zákazníckym centrom Vám doručíme balík vo Vami požadovanom termíne ako je štandardom.
Ako ťažký balík
viem poslať?
Maximálna váha je 50 kg.
Do akej krajiny
viem poslať balík?
Momentálne na Slovensku, do Českej a Maďarskej republiky.
Ako mám postupovať, keď mi príde poškodený balík?
S kuriérom je nutne spísať protokol o poškodení a písomne nahláste z Vašej strany poškodenie balíka odosielateľovi.
Keď ma nezastihnete doma, budete mi doručovať balík opäť?
Áno, nasledujúci pracovný deň. Vždy doručujeme balíky na 2 pokusy.